dinsdag 11 februari 2014

Hoera, Geslaagd!

Laat die fles maar knallen en de glazen klinken, want vandaag kreeg ik de resultaten van het afgelopen semester! Alweer een stapje dichter bij het masterdiploma!
Vier vakken in totaal en voor elk vak was er een groepswerk bij! Zo'n groepswerken lopen in onze richting niet echt altijd van een leien dak, maar dit semester was dat anders! Ik ben enorm blij dat ik met toffe, gedreven mensen mocht samenwerken en daar hebben we de vruchten van geplukt! :)
Natuurlijk is een student niets zonder een beetje mentale steun, gelukkig heb ik daar een lieve familie en leuke vrienden voor! Ook helpende handen zijn altijd welkom en daarom moet ik de papa, de mama en het liefste lief énorm bedanken om samen met mij nachtjes door te willen werken, ondanks mijn oververmoeide, soms zelfs hysterische,  grillen! Tot daar het gestoef voor vandaag! -Santé! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten