zondag 26 januari 2014

Kriebels!

De allereerste keer dat ik mijn gedachtespinsels op het wereldwijde web verspreid!
Spannend is dat, seg!
Al die knopjes, uitzoeken waarvoor ze dienen...
Zoveel keuzes moeten maken: welk kleurtje, welk beeldje, welke plaats... Laten we het voor die allereerste keer maar simpel houden! :)

Geen idee wat er zoal in een eerste blogbericht wordt gezegd, maar laten we het hierop houden: mijn blog, mijn inhoud! :)
Dus beginnen we daar maar mee, zeker?
Hoofdzakelijk bestaat mijn 24-jarige inhoud uit een hoop kriebels!  Kriebels voor de kleine dingen, waar mensen soms vergeten bij stil te staan: de geur van zomer wanneer het plots begint te regenen, het kraken van pas neergedwarrelde herfstblaadjes onder je voeten, een warme chocomelk die je brilglazen doet bedampen, het gefluit van vogeltjes wanneer het lente wordt, ...
Maar waar ik vooral last van heb zijn creatieve kriebels! Op professioneel gebied zullen die nog wel van pas komen, aangezien ik graag voor architect zou spelen later.. Daarnaast kan ik mij het best ontspannen op een retromarkt, achter het fornuis of achter mijn stikmachine!
En natuurlijk voel ik ook kriebels voor mijn vriend, die al bijna 5 jaar met al mijn kriebels kan leven!

Drukbezet door al die kriebels, zou ik toch een poging willen doen om deze blog wat te onderhouden met recepten, toffe naaisels en gewoon fijne weetjes of adressen, waar ik van vind dat iedereen van hun bestaan moet afweten! Maar wees gerust, het wordt niet zoals de reclameblokken op welbepaalde zenders! ;)
Aangezien mijn examenperiode er nog niet helemaal op zit en mijn creatieve kriebels worden onderdrukt door de pauze-knop, dacht ik eerst even werk te maken van uit te zoeken hoe die blogdinges hier werken.. Bij deze : mijn eerste poging tot een blogbericht te schrijven, zou graag eens geƫvalueerd worden! :)

Voor het verdere verloop van de blog zou ik zo zeggen: sit down, relax, neem een lekkere kop chocomelk en hopelijk geniet je een beetje mee van de dingen waar ik plezier in vind! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten